onsdag 3 december 2008

Brända pepparkakor o vaken natt

Gårdagen började med bullfrukost som Sara kom med . Mumma . Sen var det bara att starta ugnen o fram med kavel . Alla pepparkakor gick bra tills sista plåten . Det var som bortblåst att vi satt in en plåt den sista . Efter 30 min så skulla jag byta kissfångaren på Loppan o fy fan vad det luktade brända pepparkakor.Jag skrek bara till S du vi har glömt en plåt . O skit vad svarta dom var man såg fan inte skillnad på dom o plåten . Haha .
Men men vi fick typ miljoner andra .

Loppan bestämde sig för att vägra somna på kvällen vilket typ har hänt två gånger innan o då var hon en månad gammal .Halv tolv inatt bestämmde hon sig dock att hon nog var lite trött .Men men det blir hon som förlorar på det för hon skulle upp åtta i morse . Nu har hon sovit i en o en halv timme så nu ska jag upp o väcka henne . Hörs kanske sen .

Nu kan Loppan säga Rida . Tror jag får fråga min ängel Ena om vi får låna den vita hästen en dag

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sedär, då doftar det gott hemma hos er nu :)
Det är lätt hänt att glömma saker i ugnen :)

Anonym sa...

Alla som inte blev brända var jätte fina och goda :D hihi.

Anonym sa...

Hej Jag lovade att jag skulle göra det så nu kommer det...
Brända pepparkakor är inte gott. Men lätt att glömma då man ha roligt eller är väldigt upptagen med nått annat men det e därför jag aldrig bakar. Jag lämnar det till Kim. Hahaha Kramizar från Therese

Anonym sa...

Såklart att ni får låna den "vita" ponnyn! Vilken dag som. Bara ni lovar att först göra honom vit.. *ler*

För övrigt ska man inte tro på allt som skrivs på nätet.. Och kan man inte ta det som skrivs så kanske man inte ska leta så hysteriskt för att få veta det..