onsdag 10 december 2008

(Glöggkväll) Kvällsmat

Jaha igår var det dags för den årliga glöggkvällen på jobb hos M . Alltid mycket uppskattat o ännu mer när man äntligen då får vara barnfri och bara roa sig helt själv . Kvällen gick av staplen hos M som kommer från Joguslavien tror jag det var . O dom är väldigt gästvänliga o givmilda .
Den här glöggen var en liten del i kvällen den stooora delen var Maten som var mycket god .
Det börjades med glögg med diverse tillbehör ,sen var det buffe med olika maträtter från deras land som var såååååååå goda ( hör till saken att jag åt så jag inte kunde resa mig ) , o om det inte var nog med det så dukades det upp efterrättsbuffe på det . Skit vad mätta vi blev . Sen tyckte nog M att vi såg mer hungriga ut så då dukades det fram choklad o chips . Jag kan tillägga att jag inte åt förren kl ett idag . Så mätt var jag . Ett stort tack till M o hennes familj för denna lyckade kväll .

Idag har vi inte hittat på så mycket mer än att vara på graven hos mamma så får man väl inte fan för att man inte sköter det . Sen fick vi hämta S för hon hade haft inbrott i bilen stackars lilla du .
Nu sover Loppan o vi sitter o flabbar i soffan med varsin kaffekopp och det ska jag ta mig fan fortsätta med .
See you

Inga kommentarer: