tisdag 30 december 2008

Usch

Usch o fy på Lördag är det 20 år sen . 20 år sen du lämnade mig . Mig ,din dotter . Hur kunde livet bli så här ? Hur hade det sett ut om du hade levt ? Saknar dig massor . Skulle vilja ha dig här . Finns så mycket jag skulle vilja fråga dig . Om jag bara hade fått se dig en sista gång . Jag skulle jubla , jag skulle krama dig , jag skulle gråta , jag skulle nog slå dig lite också av ren frustation men inte av hat aldrig . jag hatar dig inte , inte det minsta absolut inte . Jag älskar dig för dom åren jag fick med dig men hatar dig för att jag aldrig fick veta . Men jag förlåter dig . Jag förlåter dig för jag älskar dig .Hela mitt hjärta Älskar dig . Om vi bara hade fått setts en sista gång . En kort sekund . Bara du o jag . Du o din dotter . VARFÖR?
Där rosor aldrig dör . Always in my heart . I love you mam

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur mår du egentligen..? Jag tycker mig känna en upprördhet hos dig som jag inte är van att se, inte hos min glada och positiva "låtsas-syster".. Jag tänkte på det när vi sågs senast men det blev aldrig läge att fråga.. Jag ska ut till hästarna som vanligt till helgen.. Vi kanske kan ses o prata.. om du vill, förstås! *kram*