måndag 8 december 2008

Fattar noll

Ja jag fattar verkligen inte varför folk har bloggar . I en blogg är det ens tankar o funderingar o skriver man det ja då blir det sura kommentarer för vad man skriver . Kan man inte ta vad som skrivs så skit för fan i att läsa då . Det är bloggskaparens rätt att få skriva vad den vill . Inte för att NI inte ska kommentera min blogg dettta handlar bara om allmänt inte min .

Idag har inte värst mycket hänt lite lek med fingerfärg en promenad o stek o potatisgratäng till kvällsmat .Jag o Loppan har även städat idag . Och Loppan har verkligen städat doppade grytunderlägg i skurhinken för att sedan välta ut den ca 20 liter vatten i tvättstugan . Hmmm. Håller på att få ett smärre nervsammanbrott på den jävla försäkringskassan som inte skickat ut några lappar till mig . Så har jag som jag då brukar otur så får man inga pengar denna m¨nad . Kul nu när det är jul .

För övrigt är jag lite orolig för E hoppas han blir bättre nu o att det inte är någon fara med han . Puss mosters älskling .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig.
Min blogg skriver jag i första hand för min egen skull och i andra hand för att min omgivning ska, om de vill(!), kunna uppdatera sig om vad som händer hos oss. Om de inte vill veta mina tankar och åsikter så behöver de inte läsa..

Anonym sa...

Precis håller helt med dig!!!! Kramar till dig gumman! Kram från Therese