tisdag 16 december 2008

Vaknade ni i morse?


Idag vaknade Loppan kl 5:40 fick välling o somnade om . Lite över sex så vaknade jag av att spegeldörrarna skakade o att sängen hoppade . Trodde i min vildaste fantasi att det spökade riktigt rejält denna gången . Kl 8.00 vaknade jag o Loppan av att telefonen ringde mååååååååååånga signaer , jag blev mer o mer sur för att någon idiot väckte mig o jag kan erkänna att jag gick igenom alla möjliga som kunde tänka sig att ringa . Ja det var bara att hoppa upp ur sängen o gå ner o kolla vem fan som ringt o väckt mig . Vem var det nu då jo min älskade Man som var väldigt orolig att något hänt oss . O jag undrade så klart varför det skulle ha hänt oss något . Då fick jag veta att det varit jordskalv det jag då gav spöket skulden för . Förlåt spöket . Att jag inte vågade titta när detta nu hände gör mig bara mer o mer förbannad . Det var enligt nyheterna på radion det största skalvet sen 1904 , Skit aatt man fått uppleva detta lite coolt faktiskt .


När Stefan kom hem har vi satt upp julgranen , det blir en viss stämning då detta träd flyttar in . Då vi har en dotter som pillar på allt består vårt träd bara av ljus glitter o vädigt få kulor . Men men man behöver ju bara lukten egentligen .

Allt för mig see you

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var ute då så jag märkte tyvärr inget :(. Skulle velat vara med så jag vet hur det käns :). Har bara hört att mamma trodde det kändes mysko i storarummet. Allt flyttade sig. Felicia blev hel konstig. Hon trodde det spöka igen. Hon skrek och var panikslagen och sa att hon inte ville vara med om detta igen... Fick förklara att det inte var det så gick hon till skolan igen. Kram från Therese