söndag 7 december 2008

Dåliga sidor

Ja det har väl alla min dåliga sida är dock att jag tror gott om alla människor o tror absolut inte att folk kan undanhålla vissa delar av sanningen . Jag har ju råkat ut för detta många gånger inte mins när folk vissar sig vara helt andra personer . Att jag då inte kan hålla käft utan ger kommentarer på det jag läser som jag i min vildaste fantasi tror är hela sanningen gör det bara ännu svårare för mig att möta den andra persoinen i fråga . Suck när ska jag lära mig . Jaja skit samma . Har folk inget annat för sig än att snacka skit om varannså år det väl vara sådå .

Idag har jag bara ridit en pigg häst som dock var väldigt sammarbetsvillig bara han fick galoppa . Och det fick han ju så klart .Ett tag galoppade vi tilloch med på stället . Vilken klassgör man det ? haha . Allt för nu .

1 kommentar:

Anonym sa...

Va har du nu sagt?