söndag 30 november 2008

Lite mer info

Då jag i går var MYCKET trött blev inlägget väldigt kort .

I Fredags på julfesten blev det en flaska vin vilket var på tok för mycket med tanke på att vi skulle upp tidigt igår för att handla . Mådde inte vidare bra . Men men .


Idag vaknade Loppan kl 7.45 ,sov i sin nya säng fram till 23:30 vilket är kanon med tanke på att hon bara brukar sova max två timmar i sin egen säng .

sen bar det av till stallet där det julpyntades för fullt blev faktiskt kanon fint . Helt sjukt vad E o hennes mamma verkligen gör för sina hästar . Själv bidrog jag inte med annat än en del uppmuntran , jag skulle liksom rida .

Efter det så skulle jag egentligen åkt till mormor på advendskaffe men jag mådde verkligen inte bra o vill inte smitta min älskade mormor . Så det blev en lugn eftermiddag i sängen .


Till kvällsmat blev det hemma gjord planka mumma ......

Sara var också inne en runda o sa hej . Hon ska komma igen på Tisdag då det står pepparkaksbak på schemat . Får väl ta o köpa formar då vi inte har en ända.

Nej allt för nu .

See you ........

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas julbaket blev lyckat.. kommer och hjälper Er att äta upp dem någon dag.. *ler massor*