söndag 16 november 2008

Barnfria


Jaha igår vaknade jag vid nio skulle ju bli Party på kvällen men Stefan företag 10 årsjubileum.
Vi åkte o lämnade Loppan till Morfan med sambo vid fyra tiden första gången hon skulle sova borta .
Sen var det bara att bege sig hem in i duschen sen kom min kära syster för att sminka mig o fixa håret . Det blev skit nice jag blev skit snygg . haha . Min systers äldsa son tyckte jag liknade en drottning och att Stefan såg ut som en chef . Ja dom säger ju att barn talar sanning .
Sen bar det iväg till Örenäs slott . Där blev vi serverade trerätters meny . Det var himla god mat . Efter det var det fyrverkeri och sen dans till titanix . Ja kanske inte vår smak men ändå. KVÄLLEN VAR MYCKET NICE . Det är ju dock alltid vissa personer som utmärker sig o denna fjant gjorde allt . Stod exempelvis på stolarna . Skrek så man inte hörde orkestern . Men en trevlig sak var att även MatTina var med på festen . Festen slutade vid ett o vi åkte hem lite lurriga i luren . Vad somhände senär Top secret .

Idag vaknade vi kl 8.15 av att min kära fader ringde det var frukost . Jaha ja bara att hoppa upp ur sängen eller snarare ramla av .
Allt hade gått fin fint med Loppan . Skönt . Lägg till bild

Tessi var sin natt hos Ena i Råå tack Ena

Allt för nu nu är det sängen

5 kommentarer:

Mitt sa...

Så skönt att ni hade en bra kväll och att allt gick bra med Lillan.

dalströmsvardag sa...

Ja det var superduper skönt . Skönt att man nu vet att någon kan passa henne om det krisar

Anonym sa...

så roligt att ni hade det bra och att det gick bra med loppan oxå! kram

Anonym sa...

Det var så lite så, vi gör det gärna igen! Mattias kom till och med hem istället för att gå ut och ta en öl, bara för att få träffa Tessi.
För övrigt bor vi i Ramlösa.. *ler*

dalströmsvardag sa...

Sorry Ena bor i Ramlösa inte i råå