onsdag 12 november 2008

Jaha

Ja en ny blogg är skapt . Av olika anledningar så öppnar jag en ny blogg om hela vår familj som är öppen för ALLA . Min gamla blogg finns dock fortfarande o kommer att göra en tid till om inte för alltid .

Familjen Dahlström består av jag Marie o min man Stefan o vår gemensamma dotter Felicia Även kallad Loppan .En hund vid namn Tessi som är en trevägskorsning o världens snällaste o inte att förglömma en massa fiskar .
Vi bor i ett stoooort hus som vissa tycker på minner om villa villerkulla ( Pippis hus ni vet ) .
Marie jobbar som uska men är mamma ledig till slutet av Januari ,Stefan är grävmaskininst o jobbar på Ohlsons Ab i Landskrona .
Ja det var allt just nu .
See you

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni är världens finnars lilla familj :D "villa villekulla" är nästan som mitt andra hem ;) Hihi