måndag 19 januari 2009

Vad har nu hänt

sen sist ................
Ja det har ju varit helg o i Lördags var jag o Loppan hos hennes moster o kusiner. Verkligen roligt att se dom ihop dom leker så bra .
I morgon är sista inskolningsdagen på dagis för Loppan sen ska hon vara där själv Onsdag, Torsdag o Fredag . Hoppas det går bra

Med Tessie så är det så att denna lilla svarta har börjat kissa inne så efter lite familjemöte så ska vi ge henne en sista chans o kolla njurarna o är det fel på dom finns tyvärr bara en utväg om inte så vet jag inte vad som ska göras . Mindre kul att ha en hund som kissar inne . Jag måste ge henne denna chans annars kommer jag inte kunna leva med mig själv . Fy fan det är ju sånt här man fasat för med att ha djur .

I morgon ska jag o Loppan till E o kolla mage efter vi varit på dagiset . Ska bli kul när den lill* kommer ut .

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för det trevliga besöket idag! Måste bara säga att du har en väldigt väluppfostrad dotter. Hoppas vår lill- blir lika duktig!