lördag 3 januari 2009

Miss you and I love you




Jaha idag var dagen som man inte gillar . 20 år sen min mamma dog . Jag o pappa hade beställt en blomma från pappa min bror o mig . Så när klockan var nio i morse så åkte jag i väg för att hämta blomman . Kom dit o fick se en väldigt fin dekoration .På kortet står det Där rosor aldrig dör . Och tänker på dig . Köpte även ett ljus och
En liten ängel från Loppan till mormor som sitter på gravstenen .
Efter detta besök hos mamma åkte jag iväg för att rida . Hade verkligen sett fram emot detta o trodde att jag skulle vilja detta . Men när jag kommer dit är E där o jag fick pratato gråtit av mig lite . En varm kram som tröst fick jag av E . Kan säga att det var precis vad jag behövde just då . Hon är så bra på att veta när man som mest behöver det . Tack för att du finns E . Efter en del tårar o snack så beslutade jag mig för att hoppa ridningen då det var svin kallt . Kan tilläga att jag har nog ångrat mig 100 gånger under dagen . Hade nog behövt hoppa upp på hästen för att samla tankarna . Men men . Det blev iställer kaffe o våfflor med E på besök . Alltid trevligt .
I kväll har det varit lugn .
Kram o godnatt

Inga kommentarer: