onsdag 15 april 2009

Nu jävlar...

ska jag gå varje dag o avsett om jag jobbar eller ej . Igår gick jag o Loppan till Tågarp o hem igen o idag gick vi med sällskap i stormen mindre kul men men . Det är ju så att det skulle hända att man blir gravid igen så ska jag vara i form denna gången .

Loppan mår bättre nu efter sitt fall från skötbordet .
I morgon är det dagis o jobb som vanligt suck . Vill verkligen inte . Är så trött på mitt jobb för tillfället . Men men . Det kanske löser sig på bästa sätt vem vet .

är lite orolig för C som verkar deppig .
kram

3 kommentarer:

Mitt sa...

Den oron kan du lägga ner, här är inga deppigheter. Har bara haft några timmar över för lite reflektion. Och det är bara nyttigt. Kram

Gunilla sa...

Hmmm någon som lyckats övertala Stefan?? *L*

dalströmsvardag sa...

Inga kommentarer Gunilla