lördag 18 april 2009

Dildo o duktig

Bilden har min syster tagit o gjort om så den är fin


Ja vi börjar med dildo . Det ärju så att nu säljs dildo på apoteket vilket jag tycket är kanon . Tänk på alla pensionärer ( då jag jobbar inom äldreomsorgen så blir man lite arbetsskadad ) . Skulle dom ex. gå på ett sexparty ? Nej tror inte det . Skulle dom ta färdtjänst till sexbutiken Taboo eller Grottan? Nej . Men det hade kanske varit kul för skånetrafiken .Jaha vad ska du där ? Dom hade väl fått sig ett gott skratt . " Asta" ska till Taboo o köpa Dildo . Haha . Nej det är väl bra att det säljs på Apoteket eller vad tycker ni ??

I dag har jag o Loppan o Tessie hunnit med en låååång runda i fina morgonvädret . Vi gick Gluggstorpsrundan . Den kan nog vara typ 5 km med en jävla massa uppförsbackar . Dock inte lika många nerför . Det är väl typiskt . Visst fem km är kanske inte mycket men testa du att gå det med en barnvagn med en unge på 15 kg plus en hund som drar överallt .
Ja jag vet det har med uppfostran att göra ni behöver inte påpeka det . Men vi har alltid valt att ha en familjehund inte en maskin som gör som vi säger i allt .

Nu är det så att jag ska gå¨denna rundan minst två gånger per vecka så län vädret tillåter så nog ska jag väl gå ner i vikt nu eller ?

Nej nog om denna dag . Än så länge .

O Sara hur kommenterar jag din blogg ???

4 kommentarer:

sara sa...

du klickar på " kommentarer " under mitt inlägg, precis som jag får klicka på dina kommentarer för att komma in här..! Sen fyller du bara i ditt namn, och din bloggadress, skriver ett mess och trycker på skicka! KLART :o) KRAM!!

Rebecca! sa...

Naaaw vad fin bild på henne! Du har verkligen en underbart söt dotter Marie! Fast det vet du nog redan om! ;) kramiz becka!

dalströmsvardag sa...

Man tackar sååå mycket . Man blir så stolt att andra säger att hon är söt . Att hon är söt o fin viste jag från första stund jag såg henne . Alla barn är vackra i ens föräldraras ögon kram

sara sa...

jag hänger gärna med på de promenaderna :D hihi, det är bara höra av dig när du har tid till det så ser vi om jag är ledig då :D kram <3