torsdag 19 november 2009

Jävla skit

Igår började dagen helt underbart . Var på Odengården med mina underbara jobbekompisar . Jag har nog dom bästa sådana . Trivs så jävla bra i deras sällskap .
Väl hemma så var man lite frusen o trött . Och vad händer då ??? Jo strömavbrott . Tacka gudarna att vi har kamin vi kan ju alltid ha värme fast strömmen inte finns . Men Loppan blev fort trött på mörkret o vi fick åka till hennes älskade morfar .
Hemma igen vid nio på kvällen . Strömmen var tillbaka jippie . Men vad hade då hänt i stormen jo taket på vårt hus har blåst av . Hur jävla lycklig blir man då ???
ja jag skulle kunna göra allt för att slippa detta hus nu .
Pallar inte mer
Orkar inte bry mig mer

2 kommentarer:

Gudmor sa...

Du måste skojja!?! Trodde det omöjligt kunde finnas mer "otur" som kunde hända er rörande huset..
Hör av dig om du vill snacka lite.. Vi e hemma under dagen.. =)

dalströmsvardag sa...

hej gudmor
nej jag vet jag blir så trött på detta nu . ringer dig i morgon . Tack för lånet av hästen i dag kram