tisdag 20 oktober 2009

Blir så arg


på alla dessa kommentarer att det skulle du tänkt på innan du skaffade hund . Det är så att jag har faktiskt kämpat med denna hund . Detta är inget lätt beslut o inget jag bara gjort för att hon varit besvärlig en eller två eller 50 gånger . Det är något jag tänkt på ett bra tag men inte velat ge upp . Jag har gett henne alla chanser jag kunnat . Nej det har jag i o för sig inte . Jag har inte gett henne all min vakna tid . För en del av den tiden vill jag ge mitt barn . Skulle jag behållt Edith hade jag aldrig haft tid att leka med Felicia . Vad hade ni själv gjort ? Jag gjorde detta av hänsyn till hunden . För att hon skulle få den tiden hon kräver .
Jag känner mig toppen nöjd med mitt beslut o är glad att hon kommit till någon som har tid att jobba med henne o ge henne den tiden hon kräver .

tack för mig

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej!
Förstår att du tycker det e jobbigt att höra den kommentaren hela tiden...
Jag vet att du inte e en person som ger upp i första taget...
Kram

Sara sa...

Jag vet hur mycket du har kämpat med Edith och jag vet att du inte ville egentligen men visste att det aldrig skulle fungera i längden, varken för dig, hunden eller familjen.
Jag tycker du tog helt rätt beslut och så länge du tycker det känns bra för dig och att den nya ägaren verkar bra så är det ju rätt val. Kram