onsdag 23 september 2009

dagis


jag o Loppan o pappa gillar verkligen Loppans dagis o skulle inte kunna få ett bättre dagis . Men i dag blev jag sååå besviken . När jag hämtade min ögonsten frågade jag henne om hon varit snäll . Ja säger hon . Fröken svarade att jag hon är sitt vilda vanliga jag . Ok sa jag tycker du hon är vild ? Ja hon o nn springer runt som bara den . Jaha tänkte jag bara tor du det är robottar du jobbar med . Dom kan fan inte tro att dom bara ska sitta o dricka kaffe på sina feta rövar .
Sen så ville loppan ha sin napp . Ja sa jag vi ska hämta den . Då har fröken mage att säga ja helst utanför grinden jag är så trött på dom napparna . Jag bara stod som förstelnad .
Jag o Loppan gick in o på ren jävelskap stoppade jag nappen i munnen på Loppan , så fröken klart o tydligt såg det .
Det är inte så att Loppan har napp i tid o otid men när jag hämtar o lämnar henne vill hon gärna ha den . Vilket inte jag tycker är fel .
Var bara tvungen att skriva av mig

1 kommentar:

Gudmor sa...

Det verkar svårt det där med dagis.. Alla har vi olika krav på vad vi vill med vårt barns dagisvistelse (jag kan väl tycka att vissa har lite "skumma" krav, men, men..) och själv tycker jag nog att bland det viktigaste är att personalen är bra och är där för barnens skull, inte för sin egen..
Hoppas de andra är bättre iallafall..!