måndag 3 augusti 2009

Inget roligt

ja det händer fan tråkiga saker i ens liv fast att det är ens lyckligaste tid i ens liv .
Jo så här är det : i morse kollade jag min mobil o där hade jag fått ett riktigt tråkigt sms . Funderade en stund efter att jag läst det men sen tog jag telefonen o ringde min vän . Ville verkligen inte att det skulle vara sant men tyvärr var det så . Min vän verkade ändå mycket stark o såg possitivt på framtiden .
Ja ni fattar nog inte mycket av detta men av hänsyn till personerna så kan jag inte berätta mer .

Loppan har fått en tid till åter en jobbig undersökning . Hon ska åka in på Måndag den 10 Augusti . Hon fick egentligen en tid längre fram men vi vill båda med så jag ändrade den . Jag mår mycket dåligt av att min lilla prinsessa ska behöva gå igenom detta men vi gör ju det för henne . Hade jag inte varit tvungen hade jag nog lämnat återbud . Hur det går för vår prinsessa återkommer jag med .

Mvh en ledsen marie

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var skönt att prata med dig.
Tack

Kram