söndag 14 juni 2009

Kollat på ..


Ja jag har haft en superduper mysig helg . I gårr skulle jag o stefan haft ensamtid med teater . men under dagen bestämde vi oss för att äta kinamad i stället . Loppan var hos morfar o ninni . Behöver jag säga att hon inte ville hem på kvällen .

Idag har vi avklarat en grav . Sen bar det av till Röstånga gästis för att fira Morfar . Väldigt gott o trevligt . Loppan var skit duktig .
Sen körde vi o tittade på valpen som jag vill ha . hon var sjukt söt . Jag betalade handpenning så om inte besiktningen säger att något är fel så kommer hon hem på Söndag . som jag längtar . Namnet blir enligt mig o stefan Edit men Loppan verkar vilja att hon ska hetta Feja . Får väl se vem som får bestämma.

Nu är det bara slappa som gäller .

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag håller med Loppan! =)