lördag 23 maj 2009

Söt

jag får ofta höra att Gud så söt hon är . Ja enligt mig är hon det sötaste o vackraste som finns . Men vad tycker folk egentligen ? Är hon så söt som alla säger?Inte för att jag bryr mig för enligt mig finns inget mer perfekt barn än Loppan .

En av mina största fasor när jag var gravid var : Tänk om jag får ett barn som inte är vackert . Men min moster var en av dom som sa att alla barn är vackra i ens föräldrars ögon . Jo det är sant det finns inget vackrare än Loppan .
Men när nu folk säger att hon är såååå söt vad svarar jag då ?

____________________________________________________________________

dagens i lands problem : Hur länge är en Guppy med yngel ???

1 kommentar:

Ena sa...

En guppy är tydligen dräktig ca 3-4 veckor.. Dock kan de få ungar lite då och då, dvs. de behöver inte föda alla på en gång..
För övrigt gick det sådär med stolköpet.. (lägger in ett blogginlägg snart..)