söndag 22 mars 2009

Helgen


.. har vi hunnit sååå mycket . I Lördags vaknade Loppan kl sex så kl åtta var vi ute i trädgården o fixade . Kl nio var vi på återvinningen o lämnade ris . klippte lite olika buskar . Sen begav jag o Loppan oss med morfar o C till Center syd för att köpa skor o kläder till på tisdag . Loppan fick tre par skor för 200 kr . Kanon fina . Jag köpte en klänning o ett par leggings . Senare påkvällen bar det av till Morfar o C för middag .Det blev dock en sen kväll för Loppan . Hon var inte i säng förren kl nio på kvällen vilket har vissat sig hela dagen idag .

Idag vaknade inte Loppan förren kl kvart över sju skönt om bara jag inte vaknat kl sex o låg vaken till det var dags att hoppa upp .
Sen var det storstädning som gällde . Så skönt . vid middagstid åkte jag o E på barnloppis o fyndade en hel del bla en trehjuling till Loppan . Hon blev så glad för den .
Efter detta så har vi bara myst .

Bilden har min syster fixat till lite

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint bild :D