söndag 1 februari 2009

Nu jävlar

Nu jävlar ska alla kilo bort i alla fall magen . Det innebär att gå minst 11000 steg om dagen mindre intag av mat o äta nyttigare . Tanken är att jag ska gå även på jobb på min rast som är 30 min vilket innebär att jag bara behöver gå en halv timme hemma på kvällen o det ska jag väl få ihop .
Tanken är också att gå en del med L någon gång i veckan .

Idag var vi ute o red i vinterstormen fy fan vad kallt säger jag bara . Men hästarna fickrört på sig i alla fall .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ingen ny sak vad jag vet än så länge .

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill oxå ut o gå myyycket sen! Så vi ställer upp!

Anonym sa...

kanon Ena att ni ställer upp vi kan gå med vagnarna . kramis

Anonym sa...

man ska äta på lunchen inte gå!! man ska ta det lungt! :P hihi puss